Infiniti QX60 Forum banner

Awaria skrzyni rozdzielczej Infiniti QX60 2014

1 reading
33K views 43 replies 23 participants last post by  djtheoret  
#1 ·
Zauważyłem plamę oleju na podjeździe, pomyślałem, że może wycieka olej silnikowy, ale kiedy sprawdziłem pod samochodem, okazało się, że pochodzi z reduktora. Zabrałem go do serwisu. Dealer wycenił wymianę reduktora na 6 tys. dolarów. Samochód ma 92 tys. mil przebiegu, kupiłem go jako nowy. Czy ktoś miał podobne doświadczenia i jakieś obejścia, zamiast wydawać 6 tys. dolarów?
 
#2 ·
Au, mój przypadek miał miejsce przy przebiegu około 130 000 mil, ale miałem przedłużoną gwarancję. Początkowo dealer powiedział mi, że muszą wymienić uszczelkę, potem, że trzeba ją wymienić i że nie wymieniają uszczelek, ale kiedy powiedziano im, że będzie to objęte przedłużoną gwarancją, powiedzieli, że można po prostu wymienić uszczelkę. Zgadnijcie, początkowo wycenili mi wymianę uszczelki na 1500 dolarów, a wymianę jednostki na 4000 dolarów
 
#3 ·
Zauważyłem plamę oleju na podjeździe, pomyślałem, że może wycieka olej silnikowy, ale kiedy sprawdziłem pod samochodem, okazało się, że pochodzi ze skrzyni rozdzielczej, zabrałem go do serwisu. Dealer wycenił wymianę skrzyni rozdzielczej na 6 tys. km. samochód ma 92 tys. mil przebiegu, kupiłem go jako nowy. Czy ktoś ma podobne doświadczenia i jakieś obejścia zamiast wydawania 6 tysięcy?
Co ostatecznie zrobiłeś?

Wysłane z mojego SM-S906W używając Tapatalk
 
#8 ·
Dlaczego musieli wymienić wspornik za 476,73 $, nie rozumiem, powinien zostać usunięty i wymieniony w ramach pracy, nikt nie musiałby go wymieniać, chyba że doszło do uszkodzenia w wyniku wypadku. Dealer zachowywał się jak pełnoprawny "złodziej".
Zgadzam się, wyciekający TC powinien dotyczyć uszczelnień lub miejsca wycieku, a nie wymiany każdej części. Dziwne...
 
#10 ·
Właśnie mieliśmy całkowicie przebudowany reduktor i skrzynię biegów w naszym 2014 roku z przebiegiem 80 tys. mil. Mechanik powiedział, że widział ten problem w wielu Infiniti/Nissanach.
Z ciekawości, czy salon samochodowy czy lokalny mechanik wymienił skrzynię biegów? Czy spekulował również, dlaczego reduktor uległ awarii?
 
#11 ·
Wow. Miałem ten sam problem w moim QX60 z 2014 roku. Nie zdawałem sobie sprawy, że to powszechne. Skrzynia rozdzielcza przeciekała, co doprowadziło do awarii skrzyni biegów. 5 tys. dolarów do wymiany. Teraz muszę zająć się problemem elektronicznego sprzęgła/tylnego mechanizmu różnicowego za 3 tys. dolarów, co najwyraźniej również jest powszechne, zanim uszkodzi moją nową skrzynię biegów.
 
#12 ·
Wow. Miałem ten sam problem w moim QX60 z 2014 roku. Nie zdawałem sobie sprawy, że to powszechne. Skrzynia rozdzielcza przeciekała, co doprowadziło do awarii skrzyni biegów. 5 tys. dolarów do wymiany. Teraz muszę zająć się problemem elektronicznego sprzęgła/tylnego mechanizmu różnicowego za 3 tys. dolarów, co najwyraźniej również jest powszechne, zanim uszkodzi moją nową skrzynię biegów.
Musisz być w Crest Infiniti w Frisco! Cytują mi dokładnie tę samą pracę dzisiaj na qx60 z 2015 roku ze 105 tysiącami przebiegu!
 
#14 ·
Nie, nie zrobili tego - na podstawie moich badań wynika, że jest to spowodowane wadliwymi produktami. Zgadza się - kto wymienia płyn w skrzyni rozdzielczej? To nie jest jak płukanie tyranii. Innym zepsuło się przy 80 tys. km, wymienili go, tylko po to, by znów uległ awarii. Wskazywali na wyciek, co sugeruje uszczelkę.
 
#16 ·
Zauważyłem plamę oleju na podjeździe, pomyślałem, że może wycieka olej z silnika, ale kiedy sprawdziłem pod samochodem, okazało się, że pochodzi ze skrzyni rozdzielczej, zabrałem go do serwisu. Dealer wycenił wymianę skrzyni rozdzielczej na 6 tys. km. Samochód ma przejechane 92 tys. mil, kupiłem go jako nowy. Czy ktoś miał podobne doświadczenia i jakieś obejścia zamiast wydawania 6 tys. km?
 
#27 ·
Wziąłem to do innego mechanika, który powiedział, że wymieni 3 cieknące uszczelki, a nie całą obudowę - wycena 600 $ łącznie z częściami i robocizną. WYJDŹ Z SALONU. Nissan nic nie zrobi. Dołącz do obecnego pozwu zbiorowego.
Czy jest aktualny pozew zbiorowy? Mam qx60 2015 z przebiegiem 97 tys. mil z uszkodzoną skrzynią rozdzielczą. Salon chce 7 tys. Nie mam teraz samochodu. Co za ogromne rozczarowanie i duży czynnik stresogenny.
 
#22 ·
Mam Infiniti od 2006 roku. Nissan ma znaną wadliwą skrzynię biegów CVT i jest ona w Infiniti QX60 z 2015 roku. Należy założyć, że WYJDZIE. Skrzynia rozdzielcza to kolejny znany problem, podobnie jak tylne sprzęgło (3000 $). Szukałbym dalej.
Świetne punkty.

Zdobądź CarFax lub weź numer VIN i udaj się do dealera Infiniti, aby pobrać historię (powinno być bezpłatne). To powie Ci, czy/jakie poważne naprawy zostały wykonane i czego się spodziewać.
 
#23 ·
Z tego, co czytałem, nikt nigdy nie wymieniał oleju w skrzyni rozdzielczej, ponieważ nie jest to wspomniane w instrukcji (jest tylko napisane "sprawdzić olej"). Większość marek zaleca wymianę oleju po przejechaniu 30-50 tysięcy mil. Dlaczego Infiniti/Nissan miałoby tego nie robić? Mam QX60 z 2014 roku z przebiegiem 52 tysięcy mil i chcę wymienić olej, ale obawiam się, że dealer nie użyje odpowiedniego rodzaju oleju lub że po tym coś innego pójdzie nie tak, ponieważ słyszałem, że kilku właścicieli miało problemy po wymianie oleju w skrzyni rozdzielczej. Jakieś rekomendacje?:/
 
#24 ·
... nie wspomniano w instrukcji (jest tylko napisane "sprawdź olej") ...
Niestety, jest mnóstwo rzeczy, które nie są wymienione, w tym łańcuch rozrządu, filtry paliwa itp... Zakładam, że Infiniti nie sądzi, że ich pojazdy będą trwałe. Dokładnie pamiętam, jak dealer powiedział mi, że płyn CVT jest "dożywotni". Wkrótce potem skrzynie CVT QX60 zaczęły masowo zawodzić.

Wymiana płynu w skrzyni rozdzielczej nie jest trudna, a Nexus Auto na YouTube ma świetny film. Zrobiłem to około 15 tys. km temu. W przeciwnym razie zapłać dealerowi, nie powinno być zbyt drogo
Link do YouTube tutaj
 
#29 ·
Niestety nie, nie ma pozwu zbiorowego dotyczącego skrzyni rozdzielczej. Jest jeden obejmujący CVT. Dla odniesienia, jak często płyn w skrzyni rozdzielczej był wymieniany? Infiniti nie ma zalecanej częstotliwości w instrukcji obsługi, więc jest to bardzo mylące.
Nie, nie sądzę, żeby płyn w skrzyni rozdzielczej kiedykolwiek był wymieniany. Byłem bardzo punktualny z wymianami oleju, ale nie wiedziałem, że powinienem wymieniać ten płyn. Może gdybym oddał go do serwisu, wymieniliby płyn, ale oddawałem go tylko do lokalnego mechanika na wymiany oleju. To straszne. Po prostu nie chcę wydawać 7 tysięcy, żeby to naprawić, bo to 2015 rok. Ale ma niski przebieg.
 
#30 ·
Miałem podobny problem ze skrzynią rozdzielczą w moim JX35 z 2013 roku (około 160 000 km).

Zdarzyło się to dwa razy, za pierwszym razem mechanik założył używaną skrzynię rozdzielczą i wymienił jej uszczelnienie.

Dwa lata później skrzynia rozdzielcza znów przeciekała płynem. Inny mechanik zidentyfikował, że to nie uszczelki, ale łożyska uległy awarii, powodując wycieki. Zrekonstruują skrzynię rozdzielczą z nowymi komponentami zamiast wkładać używaną jednostkę.

Dzielę się tym jako informacją dla każdego, kto natknie się na ten wątek podczas wyszukiwania w Google, aby zrozumieć swój problem.
 
#34 ·
Pytanie do wszystkich tutaj. W moim 2016 roku z przebiegiem 110 tys. mil doszło do awarii skrzyni rozdzielczej. Zastąpiliśmy ją używaną ze złomowiska. Zabrałem ją do domu i zaparkowałem na podjeździe, a z niej wyciekła tona płynu! Zabrałem ją z powrotem, wymienili uszczelki, ale nadal działo się to samo. Włożyli już 4 zestawy uszczelek ORAZ drugą skrzynię rozdzielczą i nadal przecieka jak sito. Jakieś pomysły, co się dzieje?
 
#35 ·
... Zabrałem go z powrotem, wymienili uszczelki, ale nadal robił to samo. Włożyli teraz 4 zestawy uszczelek ORAZ drugą skrzynię rozdzielczą i nadal przecieka jak sito. Jakieś pomysły, co się dzieje?
Mechanik jest ekspertem i powinien powiedzieć ci o problemie, zamiast zostawiać to tobie. W przeciwnym razie powinieneś poskarżyć się właścicielowi i doprowadzić do eskalacji tego problemu. To niedopuszczalne, że musisz wracać z powodu niedokończonej pracy.
 
#36 ·
Mam QX60 z 2014 i 2019 roku, oba potrzebują skrzyni biegów, nieco ponad 100 tys. km. Powinni je wszystkie wycofać lub przestać je produkować, nie powinni już produkować tych pojazdów. NIKT NIE MA PIENIĘDZY DO STRACENIA. TERAZ MAM DWA Z NICH. POWINNI ZOSTAĆ ZMUSZENI DO ODKUPIENIA ICH WSZYSTKICH. PONIEWAŻ ZNAJĄ PROBLEMY.
 
#37 ·
Właśnie musiałem wymienić obudowę montażową mojego QX-60 z 2019 roku. 5 tys. Nadal jestem w szoku. Jestem pewien, że moja firma od karty kredytowej to uwielbia. Brzmi to jak problem z wezwaniem do serwisu w Infiniti. Mój Infiniti jeździ dobrze, ale jestem rozczarowany problemami, które wciąż mi mówią, że muszę naprawić, zwykle za tysiące dolarów. Ktoś mi powiedział, że kupuję doskonały samochód i nigdy nie będę miał żadnych problemów! Błąd!. I ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ MURRAY. Mój niedrogi mały Mitsubishi był o wiele lepszym samochodem niż ten.
 
#38 ·
Cześć JuneBag - Wygląda na to, że miałeś tę naprawę nieco ponad rok temu. Jak się sprawdziła? Mówią mi dokładnie to samo o moim QX60 z 2015 roku, zabieram go do mechanika po drugą opinię. Miałem nadzieję, że uda mi się jeszcze rok lub dwa pojeździć moim samochodem. Ale naprawa za 6 tys. dolarów w samochodzie, który jest prawdopodobnie wart tylko 10 tys. dolarów, sprawia, że się zastanawiam.
 
#39 ·
Dołączam do wątku. Mój QX60 z 2014 roku (122 tys. mil) wydaje głośniejszy niż zwykle "jęczący" dźwięk podczas przyspieszania (brzmi jak manualna zmiana biegów, która jedzie na zbyt niskim biegu i musi zmienić bieg na wyższy). Jeździ płynnie, po prostu wydaje się ciężki i głośniejszy niż zwykle. Trwa to już od kilku miesięcy, byłem u 2 mechaników, nikt nie wydawał się znajdować problemu. Wczoraj Infinity przeprowadziło diagnostykę (240 $): wyjęli wtyczkę skrzyni rozdzielczej i znaleźli spalony szlam, wióry metalu i brak płynu. Nie ma wyjaśnienia, dlaczego tak się stało. Prawdopodobnie wyciek, ale nigdy nie znalazłem płynu. Zalecana jest wymiana skrzyni rozdzielczej (7 tys. $). Nie ma sensu dla mnie dalej wkładać pieniędzy w ten samochód i myślę, że powinienem go po prostu sprzedać i ograniczyć straty (już wymieniłem amortyzatory, kolumny resorów, uszczelki pokrywy oleju, przednie i boczne mocowanie silnika, katalizator, chłodnicę itp.). Bardzo dobrze dbałem o ten samochód i do dziś wykonywałem wszystkie czynności konserwacyjne i wymiany. Kochałem mojego QX60, ale jestem bardzo rozczarowany, że nie sprawdził się lepiej i ma tak niską wartość rezydualną na koniec. Myślałem, że wytrzymałby dłużej z mniejszą liczbą problemów.

Aktualizacja: Obecnie jestem w lokalnym warsztacie z mechanikiem, któremu ufam. Przepłukał skrzynię rozdzielczą tak dobrze, jak tylko mógł i napełnił ją płynem. Będę obserwował płyn, ale wkrótce poszukam nowego samochodu.
 
#40 ·
...... wyciągnęli korek skrzyni rozdzielczej i znaleźli spalony szlam, wióry metalu i brak płynu..... .....naprawdę dobrze dbali o ten samochód i do tej pory wykonywali wszystkie czynności konserwacyjne i wymiany...
Mój dealer nigdy nie zalecał wymiany płynu w skrzyni rozdzielczej, musiałem o to specjalnie poprosić. Jest to wymienione jako Harmonogram 1 "sprawdź" pod kątem wycieków co 15 000 km w instrukcji obsługi, co jest dziwne, ponieważ należy go okresowo wymieniać. Usługa "Premium" zaleca wymianę co 30 000 km.

Jeśli znalazłeś spalony szlam, wygląda na to, że doszło do wycieku (może korek spustowy był luźny) lub nigdy nie został wymieniony (i się spalił).

Jak dawno temu była Twoja ostatnia wymiana płynu w skrzyni rozdzielczej?