Infiniti QX60 Forum banner

christopher.sonrisap - 2019 INFINITY QX60 LUXE

163 views 2 replies 3 participants last post by  VQ.chris  
#1 ·
Hallo. Mijn naam is Christopher. 2 dagen geleden kocht ik een 2019 CPO QX60 Luxe met 84.000 mijl. Ik woon in New Mexico. Ik heb de auto laten verschepen vanuit Scottsdale Infinity in Arizona. De auto is absoluut onberispelijk, Majestic White met Wheat lederen interieur. De auto ruikt nog steeds als nieuw. Op basis van de Carfax-records werd de auto onberispelijk onderhouden en geserviced bij Infinity-dealers. Na verdere beoordelingen op gebruikersforums en gebruikersrecensies, zinkt mijn hart bij al deze negatieve informatie over de auto waarvoor ik 15.000 dollar heb betaald. Ik dacht dat INFINITI-auto's topklasse auto's waren. Voortaan ben ik erg nerveus en bezorgd dat de auto binnenkort mogelijk een nieuwe motor en een nieuwe transmissie nodig heeft. Deze Infinity was nieuw bijna 60.000 dollar. Kan iemand mij advies geven over wat ik moet doen. Ik ben erg teleurgesteld. Ik wil er niet eens in rijden.

#2 ·
HĂ© Chris, welkom bij de groep.

Als het helpt, mijn Infiniti uit 2013 heeft 175.000 mijl en mijn 2023 heeft 30.000 mijl. Geen van beide had grote problemen.

Ik raad aan om alle vloeistoffen in uw nieuwe voertuig te vervangen en een post-inspectie te laten uitvoeren door een lokale vertrouwde monteur om alles wat buiten het normale valt te identificeren.

#3 ·
Welkom Chris! Ik heb er weinig twijfel over dat u jarenlang (en kilometers) van uw QX60 zult genieten. Om Yellers punt te benadrukken, een inspectie na aankoop bij een vertrouwde monteur zou u moeten waarschuwen voor alles wat uw onmiddellijke aandacht nodig heeft en u gerust laten slapen :). Mijn twee cent advies... behandel uw QX60 als een luxe rit en rijd er ook zo mee. Mijn 2019 QX60 heeft 70K+ en alles wat ik ooit heb vervangen zijn oliën, filters, remmen en banden. Het beste voor u.