Infiniti QX60 Forum banner

Model 2025: Zo zet u automatische inklapbare spiegels aan

5K views 8 replies 8 participants last post by  jakesbarngrill2017  
#1 ·
Ik heb net mijn 2025 QX60 sensory ontvangen. Alles is geweldig, behalve dat ik iets heb gedaan toen ik mijn zijspiegels afstelde, en nu klappen ze niet automatisch in. Kan iemand me helpen uit te zoeken hoe ik het weer kan aanzetten? Ik kan het nergens vinden.

dank u

#2 ·
Ik heb net mijn 2025 QX60 sensory ontvangen. Alles is geweldig, behalve dat ik iets heb gedaan toen ik mijn zijspiegels aan het afstellen was, en nu klappen ze niet automatisch in. Kan iemand me helpen uit te zoeken hoe ik het weer kan aanzetten? Ik kan het nergens vinden.

dank u
Voor zover ik weet heeft uw auto, net als mijn '24 Luxe, geen automatisch inklapbare achteruitkijkspiegels, er is de middelste knop die ze inklapt als u hem aanraakt.

#6 ·
Ik heb net mijn 2025 QX60 sensory ontvangen. Alles is geweldig, behalve dat ik iets heb gedaan toen ik mijn zijspiegels afstelde, en nu klappen ze niet automatisch in. Kan iemand me helpen uit te zoeken hoe ik het weer kan aanzetten? Ik kan het nergens vinden.

dank u
Ze klappen niet automatisch in, een van de weinige verrassende tekortkomingen. De meeste voertuigen in deze prijsklasse hebben automatisch inklappen. Infiniti laat je het alleen via de middelste schakelaar en handmatig doen. Hopelijk alleen een softwareprobleem.